Etiketter

, , , , ,

bild 1 (3) bild 4 (2)

Jag erkänner att det finns en app som jag fastnat för sen jag introducerades för den och det verkar inte avta. Skrämmande nog. Tvärtom så verkar jag bara bli ännu mer beroende och upptäcker den ena magiska bilden efter den andra. För fotointresserade som mig själv, så är Instagram som en godispåse som aldrig tar slut. Varje dag fylls den på med nya spännande smaker och nyfikenheten visar inga tecken på att avta. Bildflödet i Instagram känns kreativt och nya dörrar till andra fina världar öppnas.

bild 4 (3)bild 2 (3)

Mitt egna instagramflöde kan du följa på @frokenbauer. Motiven är tagna från min vardag och framförallt genom den mobillins som jag bär med mig överallt. Alla bilder ovan är ögonblick från min vardag. När det händer mindre på bloggen, är orsaken med stor sannolikhet tidsbrist. Men här på Instagram är det alltid enklare att ta en bild som säger allt om stunden utan att komplettera med ord.

bild 3

Och om du är nyfiken på att se vad jag ser om dagarna på min arbetsplats, så vill jag tipsa om att även följa @artipelag, där jag uppdaterar om vad som händer i den världen. Den magiska platsen som jag bestämt tror är en av de vackraste i världen.

a1 a2 a3 a4

Foto: Instagram @frokenbauer (Jeanette Bauer)